Αύξηση 36% σε ερωτήσεις και καταγγελίες που αφορούν τον τουρισμό για τιμές και υπηρεσίες κατέγραψε το Κέντρο Καταγγελιών του ΙΝΚΑ από 1η Ιανουαρίου 2011 έως 18 Αυγούστου 2011.

Συγκεκριμένα έγιναν 9.262 καταγγελίες στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών της συγκεκριμένης οργάνωσης καταναλωτών και το ΙΝΚΑ επισημαίνει πως το πρόβλημα του Ελληνικού τουρισμού είναι η επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα-υπηρεσίες, που αφήνει μία γεύση μη ικανοποίησης.
H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s