Το χιούμορ των χρηστών του Twitter επιχείρησαν να καταγράψουν ερευνητές, μελετώντας τα «τιτιβίσματα» 2,4 εκατομμυρίων χρηστών σε 84 χώρες.
Το αποτέλεσμα: το πρωί υπάρχει καλύτερη διάθεση και περισσότερη όρεξη για πλάκα, ενώ όσο η μέρα περνά και αυξάνεται ο όγκος της εργασίας, τα «τιτιβίσματα» σοβαρεύουν.

Οι μελετητές ασχολήθηκαν με τα μηνύματα των χρηστών τα τελευταία δύο χρόνια και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το είδος της εργασίας, η διάρκεια της εργάσιμης μέρας, αλλά και η… νύστα είναι παράγοντες που καθορίζουν τη διάθεση των ανθρώπων που επιλέγουν το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Enhanced by Zemanta
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s